Kate - ISDS DK/329440

Kate har være lidt af en "nyser" at træne. Hun har aldrig tvivlet om at arbejdet med fårene er hendes foretrukne beskæftigelse. Meget målbevidst lige som sin mor - Megan, og svær at få til at holde distance til fårene.

På den anden side har hun modstået al den pres, jeg har lagt på hende, og aldrig givet op.

Hun har deltog i et par kl. 1 og 2 konkurrencer, men var hurtigt parat til klasse 3.

Født d. 7. okt. 2013

På grund af danske regler - hvor det maks er tilladt at starte med 3 hunde i kvalifikationskonkurrencer (havde jo Bess, Megan og Craig), og manglen på øvrige Kl 3 konkurrencer - blev det først i 2017, at Kate  startede i Kl. 3 kvalifikationskonkurrencerne

- og det med at få en pæn 2. plads i den første konkurrence.

Anden optræden på kl. 3 scenen var de danske klubmesterskaber

2017, sluttende på en samlet 3. plads.

Hun faldt ud i den 2. kvalifikationskonkurrence, med kom godt igen i den 3. konkurrence ved at ende på en 7. plads, og var i team position.
I 2023 er Kate blevet kvalificeret til det danske landshold og deltager ved såvel Continental og World Trials

efter Megan ISDS 278319

og Phil ISDS 301837

Siden har hun deltaget i kvalifikationskonkurrencerne, bortset i perioder, hvor hun skulle have hvalpe.

Så hun ser ud til at have potentiale, og jeg er glad for at jeg beholdt hende, i stedet for at hun skulle ende hos en handler der ville dømme hende til at være umulig at træne

Kate er både klinisk og DNA testet CEA normal

Videoen her nedenunder er fra hendes meget tidlige hvalpetid.

Address:

Tofthøj Møllevej 55, Givskudlund,